کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۴، بوشهر.

در چشم‌های تو کلاغی لانه کرده

در چشم‌های تو کلاغی لانه کرده
تمام اشک‌های مرا او می‌چیند
از وقتی که رفته‌ای
در دست‌های من جاخوش کرده است
کلاغ غریبی است
و تو عجیب‌تر
کلاغ غریبی است چشم‌های تو 
روی اوپن که می‌نشیند
تمام خانه را به‌ دنبالش می‌گردم
کسی در خانه نیست
باغچه خشکیده
کجا لانه کردی؟
 

عباس فلاحی