کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۰، تبریز.

آناتومیک دونیاگؤروشو

بیرآز گؤیلردن دانیش!! 
بیرآزدا، 
 - محبتین موزیکال دونیاسیندان-. 
باشقا شئیدن دانیشما !! 
قولاغینین ایچینده یئریییریک گؤیلرین... 

آزاجیق گؤی اوزونده، 
 - اوچان قوشلاری دوشون- 
 بیرده کی، 
 - آغاجلارین فلسفی دوشونمه سین- 


آیاقلارین اوستونده گَزَن آداملارا باخ!!! 
نیفرتدن- دَرددن ایراق 
گؤزلرینین ایچینده یئریییریک گؤیلرین...

یالچین تورکآی