کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۵، تهران.
مجموعه‌های منتشر‌شده: 
«عاشقانه‌های پستی»،«شب‌نامه» و ...

رود چمدانش را بست و دور شد

رود چمدانش را بست و دور شد
دریا چمدانش را بست و دور شد
جنگل چمدانش را بست و دور شد
ابرها چمدان شان را بستند و رفتند‌...
ما ماندیم
با چمدان‌های خالی‌مان
و به‌جای خالی همه‌چیز خیره ماندیم

حمیدرضا شکارسری