کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1348، ایلام.
مجموعه‌های منتشر شده: «برانگیخته با عشق »،
«درستایش جهل» و...

معادله

شكل دیگر من است
كه به چشم نمی‌آید و محو است
مثل عبارت «مجهول» كه این‌همه فكر به پایش پیر شده‌اند
مثل فهرستی از معادلات مبهم
كه آفرینش را عاجز از خود كرده است
شكل دیگر توست
كه رنگ می‌گیرد از طراوت تماشا
این هندسه‌ی پیر
فرجام فكر من است
كه از اندازه‌‌ام‌ بالا نرفته است
قاعده‌ها
قانون توسل‌اند
كه تمنای مرا به تو بیاویزند
بازیگر بزرگ عشق است
كه در فستیوال فیلم حقیقت
صحنه‌گردان حذف است
شكل دیگر من است این‌جا
كه آن ابهام عظیم را 
با غم زمین به دوش می‌كشد

محمدعلی قاسمی