کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1358، بجنورد.

تبانی

هیاهوی روشنیِ سوسو
پیدا 
پنهان
این قواره‌ی کوه
در روبندِ توریِ باد 

تبانیِ خورشید و نورها
یک در میان چراغ ایوان‌ها در دامنه 
پیرها در پادری
جوان‌ترها در خواب

دورتر می‌شد ابری 
در گرگ‌و‌میشِ سرخ و صورتی.

رویا الفتی