کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1331، درگذشت 1402، کرمانشاه
کتاب‌های شعر منتشرشده: «پپو»، «باز هم لالایی پاییز و رویای بهار» و...
 

اجساد مردگان سر آب را ببین

اجساد مردگان سر آب را ببین
این خامشان غوطه‌ور خواب را ببین
شاید که حرکتی به سکون تنت دهد
چنگ شب و دریدن مهتاب را ببین
خون در بساط گریه‌ی ما موج می‌زند
در پیچ تازیانه‌ی شب، تاب را ببین
بر خیل سوگوار به دریا نرفتگان
آهنگ لای‌لایی مرداب را ببین
بنگر چگونه بر تن خود تار می‌تنند
خالی ز موج، پیکره‌ی آب را ببین
ظلمت به تخت و نور به زنجیر تیرگی
عکس سپیده در قفس، قاب را ببین
چنگال شب گرفته گلوگاه موج را
آورده کف به لب، دهن آب را ببین 
 

منوچهر ناصحی