کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1340، قائم‌شهر

الفت‌نشانانی که پندار تو را دارند

...
                              به کهنه‌رفیقم استادعلی حدادی نازنین

الفت‌نشانانی که پندار تو را دارند
تألیف‌هاشان پیش‌گفتار تو را دارند
آنان که مجذوب نگارستان تحریرند
در قلبشان تصویر تالار تو را دارند 
ای سبزِ آبی! ای طریقت‌جوی دوراندیش! 
جویبارها پیرنگ رفتار تو را دارند
دیدم نشانت را کریمان باز می‌پرسند
از یاکریمانی که طومار تو را دارند
ای اشتیاق مشق در هُرم قلمدانت
نیزارها هم شوق دیدار تو را دارند
سرمشق صیقل‌خورده‌‌ی ایام شیدایی
آیینه‌ها در چنته تکرار تو را دارند
سیمای گلگون تو را با عشق می‌بوسند
آن شادخوارانی که رخسار تو را دارند

علی‌اکبر مهجوری