کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد فروردین ۱۳۷۳، خاش، ساکن یزد.
کتاب شعر منتشرشده: «پتوی قرمز پلنگی»

الحق که لیاقتش همین زندان است

الحق که لیاقتش همین زندان است
گمراه‌ترین آینه‌ی دوران است
آن برکه که قرص ماه را می‌دزدد
فرزند حرامزاده‌ی باران است

محمدرضا درون‌پرور