کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

دیر یا زود

دیر یا زود  
از زیر برف بالا می‌آیند 
و با عطرشان تمام صحرا را پر می‌کنند
کرفس 
و چَویل‌هایی 
که از خون پازن‌های کوهی حکایت‌ها دارند.

یونس گرامی