کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1373، شیراز.

تریاک چپانده‌ای  در چشم‌هات‌و

تریاک چپانده‌ای  در چشم‌هات‌و
برهنه می‌دوانی‌ام
می‌دوی 
که سگ/گیاه 
در دهان من پارس کند 
و دُمل
نشئه‌ی نمک باشد.
در استخوان بگیرمت 
که مگر 
گِز گِز گوزن بر ساق‌هات
آرام شود
و رام شود
تیری که‌ هار
می‌دود و 
می‌دواندت. 
می‌دوی
که سگ‌ها بر پیشانی‌ات
عرق شوند و 
بریزند. 
تاب نیاوری
دَم دویده بر دُمل را. 
داغت را جگرپاره کنم 
که نافِ بریده‌ی منی
پیچیده در تنی دیگر.

ندا حاتمی