کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1362، مسجد سلیمان. مجموعه‌های منتشرشده: «سرطان چشم»، «مدِّ مژه»،
«بر مناظرِ جان»

وقتی که باد لیلی‌ست

وقتی که باد لیلی‌ست
بیدِ دیوانه
دل‌هایِ شکسته‌ی بسیار
پرواز می‌دهد
در گوشِ آب
نوازش‌های نمکی
زخمِ سپیده‌هاست 
هق‌هقی
سرگذاشته به لِنج‌های پرخاطره.
اندوه، لال
و شمایلی یکه دارد
اگر
شیارِ رُخان را
غریبانه گُنگِ تماشا؛ بوده باشی.
تاول که بر کلمات 
جوششی مدام است
غروب زبان را بر صحرا
اشک‌هایی داغ
اما سرخ
معماریِ بیان می‌کُند.
 

بهنود بهادری