کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1334، گیلان، ساکن قشم.
کتاب‌های شعر منتشرشده:
«گاهان تنهایی»، «عکس برگردان» و... 
 

جامی‌نمانده

دیگر
جامی‌نمانده
که بشکند
یا قطره‌ای که بریزد
نمانده تا بشکند
نباریده که بریزد

همین اشاره‌ها
زبان عاشقانه‌ها
و فرزند می‌شود
تا قطره‌ای از لب را
به بارور آب تر کند.

ابراهیم کارگرنژاد