کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1348، شهرکرد.

پشت دیوار

پشت دیوار انکاری از هیچ
دوره‌ام کرده تکراری از هیچ
هیچ میدانی از من چه مانده است
پودی از نیستی، تاری از هیچ
بی‌نهایت خدا آفریدم
از سر عجز و ناچاری از هیچ
واژه واژه گذشت عمر و مانده است
شعری از هیچ و طوماری از هیچ
رفتم و هیچ کاری نکردم
بر می‌آید مگر کاری از هیچ؟

محمد مهدی سلیمان