کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1362، همدان.

گاهی شعر

گاهی شعر
گاهی هم بی‌هوا
ترسیدن از سایه‌ی گریه بر دیوار
گاهی فرا رسیدن آرام فصل نو
چیدمان تازه‌ی خانه
یافتن کتابی نخوانده در قفسه
و فشردن دندان‌ها به هم
گاهی به اخم و گاهی به حسرت
دیوارها و 
آجر و رنگِ رفته‌شان
بوق ابلهانه‌ی تاکسی
گاهی همین ساعت وحشی
تقویم نابه‌کار معطل روی میز
و قاب چوبی عکسی از روزهای رفته
پیچیده به سیب و لبخند
گاهی هم پوچی انگار ناتمامی
که پیرت می‌کند

علیرضا سبز‌واری