کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۶، ایذه، ساکن شاهین‌شهر.
مجموعه‌های منتشرشده: «وقت پرنده شدن با گندم و دریا»، «با ماه، زنگوله و اسب»

داشتم پرنده می‌شدم

داشتم پرنده می‌شدم
روی یک شاخه‌ی گل سرخ،  
ماه بود!
و کودک
فرود تر که 
بر آواز چکاوک!

منصور ململی