کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۶، ایذه، ساکن شاهین‌شهر.
مجموعه‌های منتشرشده: «وقت پرنده شدن با گندم و دریا»، «با ماه، زنگوله و اسب»

با همان ستاره برگرد!

با همان ستاره برگرد!
با همان ستاره كه از ترس، آینده تاریکمان
پاورچین، پاورچین
می‌رود
از خواب اسب بيرون!
بعد، سر بگذاریم، بر شانه‌ی یکدیگر
که زمان زمان مناسبی‌ست
برای گریه، از فراق گندم و دشت!

منصور ململی