کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۵، شهر لاهیجان، ساکن کرج.

هم‌کلامی با بوته‌های چای 

هم‌کلامی
با بوته‌های چای 
و باران
در خیابان راز گرفته
اسمی ‌از تو را
شمعدانی سرخ می‌کند
نشسته 
بر دیوارهای بلند
در کوچه‌های دراز و نمور
که آواز قورباغه‌های شهر را
پنهان کرده
برای همه‌ی صداهای خفته
از رفیقانی دیر و دور...
می‌دانی!
هنوز... هنوز 
پیراهن‌هایی نم‌گرفته
با اشکِ شور مادرانی خسته
مانده است در صندوقچه‌ها

رضا عابد