کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1353، تهران.
کتاب‌های شعر منتشرشده:
«نام‌گریز و شعرهای دیگری» و...

روبه‌روی کسوف

 

ای قابِ کسوف!
این‌سان نمان ــ
خون پاش و از شایدَت نغمه ریز ــ
برزی‌گران به گردِ خرمنِ تازه‌چین
سرها در گریبان
چشم‌انتظارِ آتشِ رقص‌اند ــ
عُشرِ خرمن‌ها
نذرِ گشودگی    دوبارگی...
 

مانی پارسا