کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، اصفهان.
کتاب شعر منتشرشده: 
«عکاسی از شهر سوخته» 

کاش می‌شد به تَرک‌های کاشی دست بکشی

کاش می‌شد به تَرک‌های کاشی دست بکشی
بگویی اصفهان
و من به‌جای خالیِ رود
دست بکشم
بگویم  اصفهان
کاش ما
مشتی نابینا بودیم
محبوس در اتاقی تاریک
اما آقای مولانا
با فیلِ مرده‌ی اصفهان
که بر دست‌هایمان سنگینی می‌کند
به کدام حکایت مثنوی‌ات فرار کنیم
 

جواد خوانساری