کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، اصفهان.
کتاب شعر منتشرشده: 
«عکاسی از شهر سوخته» 

من درخت باروت بودم، ‌ای ماه

من درخت باروت بودم، ‌ای ماه
اکنون که میوه‌ام نمی‌شوی
بر پنجه‌ی پا برخاسته‌ام
که آتشم بزنی
نترس!
جنون من مسری نیست
اندوه واقعیت است
که دیوانه‌ام کرده است
بر روزهای جوانی‌ام 
هیچ ‌ابری نباریده است
من تا آخرین برگ خواهم سوخت
و خاکسترم را باد
به دشت‌های دور خواهد ریخت
و هرگز هیچ‌ پروانه‌ای نخواهد فهمید
شهدی که می‌چشد
زمانی من بوده‌ام

جواد خوانساری