کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳۵۷، اصفهان.
کتاب‌های شعر منتشرشده: «دیوانه‌ای آن‌سوی آیینه»،«دهلیزی درون دیوار»

حجم‌های منفجر 

حجم‌های منفجر 
در ضربات سقف به کله‌های کوبیده
دُ دُ دُب دُب دُب... دُب‌ِاکبرند این نمدادگانِ روشنایی
گه‌گیجه‌ی عبور/ به درون دهلیزهای کهنگی
که از سوراخ‌های آسمان/ ستاره‌های کوچک زیرزمینی
سرآوردند بَر/ بریده شدند به خاک/ آفرینندگانِ شادی/ آویزانانِ از تیرهای چراغ‌برق
تا خلعتبری خرخاکی‌ها به خاک را
ریشه‌ها کوبانِ دف شوند 
دُ دُ دُب دُب دُب... دوباره ببینی
از انفجار/ چشم‌ها در امان مانده‌اند
و چراغ‌ها
در حجم‌های لهیده‌ی لبخندی ژرف/ ژکوند می‌شوند
 

سامان شهیدی