کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، تهران.
مجموعه‌های منتشر  شده: « عقربه‌ها دور گردباد»،
«ماه شایعه می‌سازد»، «وقتی شبیه عجیب»، «صدایم کن خضرا» و...

 

تازه آمده

ردی به‌جا می‌ماند
بر حاشیه‌ی تخت
تازه آمده را برانید

ردی به‌جا می ماند
بر حاشیه‌ی تخت
چشم‌ها را بگردانید

تازه‌آمده لنگان‌لنگان
خودش را می‌رساند
روزی دوبار
توی خط‌ها
وقت شمارش عددها

ردی به‌جا می ماند
در یك مكان محدود
از زمانی نامحدود.

علیرضا بهنام