کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

این می‌تواند امکان زیبایی باشد
که به پایانی خوش وصل‌مان کند شاید
که پیش از این به غفلت نگاه می‌شد
از این‌که به یک گل چگونه بنگریم
تا که به لمس جان او دست یابیم
یا به درختی پر از پرنده که می‌رسیم
یکی را می‌بریم از یاد
یا که نگذاریم که دوری از
خیابان غمگین‌مان کند
یا وقتی دوست داری که مطمئن شوی
که حال دوست بر مدار بهتری است
و من به دست‌های یک روح فکر می‌کنم
که ناگهان بگوید ببین

که زندگی این‌ها را هم داشت
و می‌تواند از هر کسی سراغ گیرد
مثل چیزهای دیگری از مرگ