کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

خواب دیدم
دهانم سیاه بشود
جیغم سیاه
و دست‌های تو
حنایی بود سارا

خواب دیدم 
مرا می‌بردند
کبوتری زیر گلویم نیم‌بسمل
به بال‌هایت
سنگ شده بود سارا

خواب دیدم 
اسماعیل بود
من مادرم بودم
و آن‌که
هرگز ندانستی
با دست‌های تو تسلیم شد
من بود سارا

خواب دیدم
ردّ پاهایم
جایی که نیستم
کنار سنگ    سپیدی موهایم
کنار آب    سبزی خونم
و روی خاک    لب‌های تو چه سرخ بود