شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نامت از دهان شهر بخار می‌شود 

نامت از دهان شهر بخار می‌شود 
در کوچه فریادی می‌شوی نزدیک به زمین 
که مه‌اش می‌نامند 
اخبار اما می‌گوید غبار محلی است 
و 
ساعتی دیگر پراکنده خواهیم شد. 

گلاله هنری

شعرها

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

فاطمه شمس

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی

خوشه‌چین

خوشه‌چین

م. مؤید

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی