کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

عبدالرضا مفتوحی شاعر متولد ۱۳۵۵ شهر لار استان فارس است.

مَخَو دي آسَمون تنبي زِمي واز اُشكه كَپ يَك شَو

مَخَو دي آسَمون تنبي زِمي واز اُشكه كَپ يَك شَو
يِكي قاش اُشكه ماه و پوسِّ ماه اُشلِت اَتِ پارَو

مَخَو بينا سِتارَيّا شُخيز اِسّى پَريشونِن
مَخَو دي ابريا مُردِسِن و نيسي شُتِ جو آو

چِدِم وا پيپ اَتختِ بركَه ي آغا و اُمبينا
اتختِ چخرِكِ چوبي كَتِسُّن كَندَر و سكرَو

مخٍو دي يك درختي كه وَجَي ميوَه فشِنگ اُژدا
فشنگ اُمكِشت اَتِ لَتّه بُده لتَه پُرِ بِرنَو

خَري اُمدى دو پا وا يَك كِتابي كه سه مَن وَزنُش
مَدي مورِ سَواري كه شَكَپ باره سه كيلو جَو

سگي مُردِسُن و خونُش اَتِ ريشَه ى گِز اُمبينا
وَ هر بادي اَواپيچي اَتِ صحرَو صَدَي وَو وَو

زِمي اُژبَلغَنادِم تا بِبِم يك لقمَه ىِ چَربُش
كه اِشكَه اُسُغونُم تِرسِدِم وارُسَدِّم اَز خَو

عبدالرضا مفتوحی