شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب
که جا گذاشته‌ای
نشسته‌ام
در سایه و سکوت
پیش از آن که
خاطراتمان را
بر باد دهم
برگرد
من
برای هر پرنده‌ی ناشناسی
دست تکان نمی‌دهم
فقط
به چشمان تو 

لبخند میزنم

سید حامد معراجی

تک نگاری

استنطاق یا نقد

استنطاق یا نقد

علی اسدالهی

بی‌فاصله از حجم

بی‌فاصله از حجم

سیدحمید شریف‌نیا

شعرها

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

مهدی ریحانی

نه با تو زندگى از حال و روز زارش گفت

نه با تو زندگى از حال و روز زارش گفت

مهدی فرجی

پرنده‌ی کوچك!

پرنده‌ی کوچك!

اقبال معتضدی

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر