شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باش باشا قالیرام دویغولاریملا

باش باشا قالیرام دویغولاریملا
هرگوروش سونراسی
اوخشاییرام اوزومه
جاما دولورام
کئفله_نیر یالنیزلیقیم اولومه قدر...
نئینمک!
خومار ساخلایا بیلمیرم اوزومو
قول_قولا گئدیرم ‹› من››ایله
سنی
دایانا_دایانا
یوبانا_یوبانا
چوخدان یولا سالمیشام سانکی...
 

فرزانه ولی زاده

شعرها

امشو که فرگ تی تو وستم 

امشو که فرگ تی تو وستم 

 اقبال طهماسبی گندمکاری

 فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

فاصله‌ام با بشقاب سفیدى كه شكست،

سوری احمدلو

بشمارها

بشمارها

محمد اشور

نفیسه قانیان