شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در انتظار بهار

برای فقدان غلامحسین امامی
مالک کتابفروشی اسفند شیراز
و ناشر انتشارات شیوا
که مهربان بود و دانا

 

همیشه
بهار را
از کوچه‌ی اسفند
انتظار می‌کشید؛
با کوله‌باری از
زندگی و کتاب...

در آخرین بهار
وقتی دوباره باز بهار رفت
او نیز پر کشید...

گاه
می‌پرسم از خود آه:
با آن دو چشم باز
او که هفتاد و دو بهار را
از نزدیک دیده بود
چرا هنوز هم
بهار را
از کوچه‌ی اسفند
انتظار می‌کشید؟

علی بایزیدی

شعرها

 خواب تمام نمی‌شود

خواب تمام نمی‌شود

مهدی اکبری فر

سریده از سرا به سرسرا

سریده از سرا به سرسرا

لیلی گله داران

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

اسماعیل یوردشاهیان اورمیا

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی