شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

یادم نرود! 

یادم نرود! 
         شاخه گل سرخی،‌ كه چیدم،‌به یادت 
         در نور مهتاب،!
            عاشقانه بگذارم،‌ درون لیوان پر از آب،‌
                        روی میزم،‌
                                     چون هر شب، 
                                           یادم نرود!

منصور ململی

تک نگاری

شعرها

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

خلیج

خلیج

امین رجبیان

ویدئو