شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تو تمام رفتگان منی

تو تمام رفتگان منی 
نیامدگان من
اویی!
که می‌بینمش
دورادور 
و دارکوب انگشتانش
عقربه‌های لحظهﺷﻤﺎﺭ منند

بر آب‌های سفیدت رفته‌ام 
بر تخته‌پاره‌های سیاهت
بر صفحه‌ی مات تنم
خشکی کجاست که بایستد قلب من؟
روی کدام عدد؟
و ببیند ﻋﻘﺮﺑﻪای را
که دویده از پی‌اش
عبور کرده
و نگاه کند به عقربه‌ای که نمی‌جنبد انگار
ولی سخت اندوهگین است

تو روی کدام عدد ایستاده‌ای؟
که تیک و تاک نوکت
سال را نو می‌کند
بر پوستم

فرناز فرازمند

تک نگاری

شاعر مادرزاد

شاعر مادرزاد

محمد حسین بهرامیان

شجریان و شعر

شجریان و شعر

طاها افشین

شعرها

اردبیل بایراغی

اردبیل بایراغی

مهدی آقازاده

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی

در گلوگاه اصلی شکم

در گلوگاه اصلی شکم

رسول کاوه