شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آبیِ منتظر

متولد ماهِ رگ‌هایم
زمستان
           و
            صورتی
                      و
                       حنجره‌ام
دو خواب
با...
دو بازوی پنهان


درخت 
        و
         شراب
                و
                 دو گور
نیلگون...
مثلِ رعدی در‌هم پاش

قسم می‌خورم
به تنهاییِ خودم

به...
آهویِ سینه‌ی 
                  صبح

ابوالقاسم مؤمنی

تک نگاری

شعرها

تراپی

تراپی

شقایق شاهرودی‌زاده

در باغ

در باغ

شاپور جورکش

دو شعر از پوران کاوه

دو شعر از پوران کاوه

پوران کاوه

از اتاقی پیاده می‌شوم

از اتاقی پیاده می‌شوم

مریم فرجی