شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 
از ریشه‌های فرو شده‌ام در تاریکی
هیچکس با خبر نیست
 
لعلی آبگونی 
از شکیبایی صخره‌ام برابر آفتاب تفته 
کسی خبری ندارد

بگذار آبشاروار خم شوم بر خاکستر خود بریزم 
ای شیرینی انبوه در آیینه‌ی آسمان.

محمد شمس لنگرودی

شعرها

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

 صبح آن روز ساعت هفت از

صبح آن روز ساعت هفت از

محمد حسین عباسی

تو رفته‌ای 

تو رفته‌ای 

سارا خلیلی جهرمی

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس