شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چهار پنجره هریک جهانی از دی ماه

چهار پنجره هریک جهانی از دی ماه
یکی بلند که یلدا و دیگری کوتاه
یکی مربع کامل یکی مثلث محض
به شکل دایره پیداست پشت هر یک ماه
کدام پنجره را می‌گشایم این لحظه
به سمت روزترین چهره یا شب دلخواه
چهار روزنه‌ی باز سمت باغچه و
چهار انار ترک‌خورده خنده‌ی دو نگاه
سکوت رنگی این شیشه‌های خورشیدی
سفید‌خوانی متنی‌ست با حروف سیاه
به یاد کرسی مادر‌بزرگ می‌افتم
به فصل تو به زمستان که می‌رسم هر گاه

حمیدرضا وطن خواه

تک نگاری

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

به هوای هوایی تازه

به هوای هوایی تازه

علی مسعودی نیا

شعرها

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی

روایت چوبه

روایت چوبه

امین رجبیان

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد

سطور بی تعبیر

سطور بی تعبیر

مهشید رستمی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی