کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 16 تیر 1324 در تهران

درگذشته‌ی 9 آذر 1389

از شاعران جریان شعر دیگر

شاعری:

کتاب‌های شعرش بعد از فوتش توسط نشر بیدگل به چاپ رسید. "دیدن" در سال 1393 و "جوانی‌ها" در سال 1394 منتشر شده‌است.

تنها یکبار می‌توانست

تنها یکبار

می توانست

در آغوشش کشند،

و می دانست، آن گاه

چون بهمنی فرو می ریزد

و می خواست

به آغوشم پناه آورد

نامش برف بود

تنش، برفی

قلبش از برف

و تپشش

صدای چکیدن برف

بر بام های کاهگلی

و من او را

چون شاخه یی

که زیر بهمن شکسته باشد

دوست می داشتم.

بیژن الهی