کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ١٣٢٩، اهواز.

مجموعه های منتشرشده:

" پشت پنجره يك داركوب است"، "پارادايس خفيف"ٰ، "منظومه ي مرگ هاي كوتاه" و ...

برای آنکه عزیز است

...و این شعر را برای تو گفته‌ام
اما هزار نفر دیگر می‌توانند آن را بخوانند،
هریك برای یك نفر دیگر!
این پنجره را،
برای تو باز كرده‌ام،
اما هزارنفر دیگر می‌توانند از آن سرك بكشند،
هریك برای دیدن یك نفر دیگر.

برف اندود شدن موهایم،
تنها به‌خاطر تو بود،
ونه هیچ كس دیگری،
نمی‌تواند این‌گونه سپید دوستت داشته باشد،
كه من تو را دوست دارم.

عزت قاسمی