شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رؤیای پلنگ

رؤیای پلنگ

خواب دیدم درخت بلوطی را بلعیده‌ام
و شاخه‌هایش در شکمم رشد می‌کند
چیزی نمانده از پوستِ تنم بزند بیرون
کبوتری بر شاخه لانه می‌سازد
و پلنگی زیر سایه‌ی درخت چرت می‌زند
در رؤیای پلنگ
من مادرش هستم و او را شیر می‌دهم
می‌خواهم بیدار شوم
می‌ترسم رؤیای پلنگ را آشفته کنم
 

علیرضا آبیز

تک نگاری

ضد شعر

ضد شعر

هادی محیط

شعرها

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

مجید عزیزی

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی

اندوه انبوه

اندوه انبوه

دریا لیراوی

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی