شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سنگ قبر

 

هر مادرِ فرزندمرده‌ای
دلش یک قبر می‌خواهد
یک قبر برای خود خودش
که در آن استخوان‌هایی باشد
استخوان‌های واقعی خودش
و بر آن سنگ قبری
و اگر اجازه دهید اسمی
اسم فرزندِ مرده‌ی خودش
فرزند مرده‌ی واقعی خود خودش

مصطفی توفیقی

شعرها

دوگانه

دوگانه

محمد رضا روزبه

سه شعر از علی بیکی

سه شعر از علی بیکی

علی بیکی

برهنه ات به خانه می آید

برهنه ات به خانه می آید

فهیمه جهان آبادی

رنگی بر دهان مرده ام بزن

رنگی بر دهان مرده ام بزن

فهیمه جهان آبادی