کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۵، زابل.

برهنه ات به خانه می آید

برهنه ات به خانه می آید

از شانه های باد

پرنده ای چرخیده لای دو پا

پرنده ای سوخته در چلیم سینه ها

بال هاشان بریده از آسمان

کوچ می کنند به چارخانه ها

پنجره باز می شود

بسته می شود

پرونده ها به پیراهنت عادت کرده اند

فهیمه جهان آبادی