شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این مویه بند نمی‌شود 

...

این مویه بند نمی‌شود 
بر مویی که رنگ ماتم گرفته 
مویه مویه تا آرامستان
مویه مویه بر تار و حبل آتش و 
آویزانِ بند و تار 
که تاریک است  بهشت از لابه‌لای آزادی 
هلا خون که از گوشه‌ی چشم‌هامان ریخته
هلا زن، که هلاک افشاند به گیسوی زندگی 
هلا مرگ
که در تن‌ها به‌دنبال زندگی می‌گردد
هلا خیابان که در صورت‌های بسیاری جا ماند
با خون‌های بسیارانی رقصید 
که آغاز خیابان بود و چند پنجره...

فرناز جعفرزادگان

شعرها

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

به چه چیز جهان دلم خوش بود؟

شهرام میرزایی

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

فریاد ناصری

با جامی برکف 

با جامی برکف 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

ویدئو