شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نویسمه شه دفتر دله

نویسمه شه دفتر دله
نویسم و
تکون دنه شه سر ه
مه می‌داد!
 

معین دریایی

شعرها

 عشق صورتی کاهگلی دارد

عشق صورتی کاهگلی دارد

مهدی اکبری فر

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی

تو تمام رفتگان منی

تو تمام رفتگان منی

فرناز فرازمند

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی