کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۸، تهران.

مجموعه های منتشر شده:

"تحت پیگرد قانونی" و ...

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه
آره من مردِ بی‌حواسِ توام
عاشقم، مبتلام، دیوونه‌م
من یه‌لحظه از انعکاس توام
تو تمامِ جهان برای منی
من نخِ دکمه‌‌ی لباسِ توام
.
ردشدن از تو سختْ آسونه
تو همیشه پُل صراطِ منی
من پناهنده‌ام‌ به آغوشت
آخرین قایق نجاتِ منی
صددفه هِی مرور کردم و باز
بهترین جای خاطرات منی!
.
من به زیبایی تو مشکوکم
شک به زیبایی تو زشته برام
من بمونم؟برم؟ تو چی میخوای
انتخابِ تو سرنوشته برام
شک نداری جهنمه دنیا
شک نکن باتو که بهشته برام
.
من یه شعرم نشسته رو لب‌هات
من یه شهرم برای اِشغالت
من یه دستم که مونده توو موهات
من یه عطرم که رفته از شالت
من یه روحم همیشه پشتِ سرت
بعد مرگ‌م میام دنبالت!
.
باتو، تنها تو، کلّ دنیا تو
رو تو حسِ یه‌دندگی دارم
هیچِ دنیامو مرگ پر کرده
من یه مُرده‌م که زندگی دارم
کاش می‌شد بگم: تو هم منو دوست...؟!
کاش می‌شد تو هم بگی: دارم
.
من حواسم همیشه پرتِ توئه...

احمد امیرخلیلی