شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در تقارن آویخته‌ی گیلاس

در تقارن آویخته‌ی گیلاس
سمت سرخ
انحنای گونه‌ی توست
و پشت به شانه‌ات 
در آن‌سوی درخت
سربازی است
که نشانه رفته پیشانی شکفته را
با مدال سرخی بر سینه
به نشانه‌ی شجاعت

انگشت‌های ظریف تو اما
هم‌چنان گیلاس‌ها را می‌چیند بر میز

و چشم سرخ غروب
از شاخه‌های خمیده
فرو می‌افتد.

ابراهیم محبی

شعرها

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

سردار شمس‌آوری

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی