شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هم شاعران

هم شاعران
هم زرافه‌ها
ماییم که شب‌ها ترانه‌هایمان را زمزمه می‌کنیم در گوش جهان
به بیداری سوگند
و به عطر خوش شب‌بو در تاریکی.
 

جواد کلیدری

تک نگاری

قربانی نبوغ

قربانی نبوغ

رضا حیرانی

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

در برهنگی بلندترین شب سال

در برهنگی بلندترین شب سال

مهتاب موسوی

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

محسن حسینی