شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شانم داوەتە بەر خۆر و

شانم داوەتە بەر خۆر و
لەپی دەستم بە مانگەوە
لەغاوی ئەم ئێوارەیە
ئەکێشم و
ناهێڵم شەو بەسەردا بێ؛

شانم داوەتە بەر خۆر و
هەناسەم ئەکەمە هەور و
شەویش،ئەخەمە قەور و
بەقەد مەودای مەرگ و ژیان
بەم ئێوارەیا ئەبارێم
بەم ئێوارەیا ئەژیێم
بەم ئێوارەیا ئەمرێم
ئێوارە نابڕێنمەوە

لەمنت کەوێ!
سەفەرت مەخەرە شەوێ
ژیانم بکە بەخەوێ
دەبا کۆستی نەیار کەوێ
لە دنیا ئەوەندەم ئەوێ: 
لە شان، پشتی چەماوەما
لووتکەی چیات
بۆ بکەمە مێز و کورسی؛
حەوانەوەی تەواو دنیات
لە پێکێکا بۆ داڕێژم؛

کامە گوڵی سور و گەشە
بیکەمە راخەری بەر پێت؛
کامە بەرامە دڵکەشە
لەم کوێستانەی بئاڵێنم؛


تۆ بی و خودا!
بێ
بڕوانە
شانم، داوەتە بەر خۆر
دەستم، داوەتە بەر مانگ

لەم نێوانە
تۆ جریوەی ئەستێرە بە!
ئەسڵەن
خودی ئەستێرە بە!

خاسی خودا!
بە قەد مردنێ لێرە بە.

میلاد امان الهی

شعرها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

دلگیرم از تنهایی از شب کوچه‌گردی‌ها

مجید عزیزی

گریه نکن بانو

گریه نکن بانو

بهمن مهرابی

برمانم ازین چریدنِ امن

برمانم ازین چریدنِ امن

راضیه بهرامی‌خشنود

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی