شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

«دوستت دارم»

«دوستت دارم»
دو کلمه است
به زبان که بیاوری
دو ثانیه طول می‌کشد
و در گوش من
آنقدر می‌پیچد
که گویی
خورشید
سال‌هاست
دور زمین
گردیده است.

مجتبی نیک سرشت

شعرها

گاه، کبوتر گاه، سرباز

گاه، کبوتر گاه، سرباز

حسین طوافی

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری

تو رفته‌ای 

تو رفته‌ای 

سارا خلیلی جهرمی

 عشق صورتی کاهگلی دارد

عشق صورتی کاهگلی دارد

مهدی اکبری فر