شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پنج شعر از محمد منافی

۱
نیامدی
و بر صندلی نشست 
غبار


۲
آنچه تا به حال نگفته بودم 
باد
با چراغ گفت 


۳
کوزه‌ای می‌شوم روزی 
خالی
کنار تابستان 


4
عادت می‌کنیم به زندگی 
مانند چشم‌ها 
به تاریکی 


5
مین و زمین هم‌قافیه‌اند
ژنرال‌ها نیز 
شعر می‌گویند

محمد منافی

شعرها

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی

مجید عزیزی

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

هوشنگ رئوف