کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۳،  کهگیلویه.
مجموعه‌ی منتشرشده: «یک شب و چند روز دیگر»

با دیگران

ما که در بیداری از هم گریزانیم 
در تعبیر خواب هایمان دنبال چه می گردیم 
بعد از فراموشی خیال ها 
حالا نوبت خواب‌هاست 
تا با دیدن‌شان از دست‌شان بدهیم 
و بعد هی سر بی خواب از بالش برداریم 
ما که همین خواب و خیالیم در بیداری
رسیدن اما از چه از ما دور است
مثل خواب و خیال

طاهر اکوانیان