کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۰، اراک.

از وقتی رفتی بی‌تو هم سنگر

از وقتی رفتی بی‌تو هم سنگر
من با خودم هر لحظه تو جنگم
دلتنگی یعنی بی‌تو تنهایی
تنهایی یعنی بی‌تو دلتنگم

از بس پر از غم بود رؤیاهام
یه کوچه‌ی غمگین به نامم خورد
آغوش من مثل یه بن‌بسته
هر کی که اومد آخرش پژمرد

اسلحه‌ی چشماتو دوس دارم
وقتی منم اونی که می‌میره
شلیک کن با یه نگاه ِ سرد
تو جنگ پای هر‌دومون گیره

واسه منی که بی‌وطن بودم
آغوش تو مثل وطن بوده
لیلای زیباروی ِآدم‌کش
چشمای تو دنیای من بوده

سهم من از تو قاب عکساته
سهم تو از من استخونامه
لالایی شب‌های بیداری
خوابت هنوزم توی چشمامه

با رفتنت، هم سنگر ِ تنها! 
این قصه رو پیچیده‌تر کردی
من بعد تو گمنام می‌مونم
گمنام؛  یعنی برنمی‌گردی

مجید قیطانی