شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

همین که از نظرت ساده رد شود کافی‌ست

همین که از نظرت ساده رد شود کافی‌ست
شبیه خاطره‌ها مستند شود کافی‌ست
سکوت پنجره‌ها را ببین اگر سنگی
زبان پنجره‌ها را بلد شود کافی‌ست
برای جشن وصال جزیره با دریا
شبی فقط دو سه تا جزرومد شود کافی‌ست
من آن هلال نگون‌بخت ماه شوالم
همان که سال ‌به سالی رصد شود کافی‌ست
به فکر قتل نگاهش نباش وقتی که
درون چشم تو حبس ابد شود کافی‌ست
پدر! قسم به تو راهی به‌جز تحمل نیست
ضمیر خلقت ما «فی کبد» شود کافی‌ست

فرهاد ایار

شعرها

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

جاده‌ای سوخته مانده‌ست؛ و اخگرهایش

بابک دولتی

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی